donderdag 29 november 2012

Kerstarmbanden - Christmas Bracelets

Daar ben ik weer, zucht.
Vorig jaar had ik ook op de kerstfair in Veenhuizen gestaan en toen had ik gezegd, dit doe ik nooit weer, twee dagen achter elkaar op een fair. Maar ja, dan is er bijna een jaar voorbij, de pijn is vergeten en in een enthousiaste bui had ik me toch weer opgegeven. Ik heb leuk verkocht hoor, daar hoor je mijn niet over klagen, maar een pijn, en moe, zucht. Ik doe het echt noooooit weer twee dagen achter elkaar. Ik ben nog nog geen dag blij geweest met het feit dat ik Fibromyalgie heb, maar afgelopen weekend heb ik het echt vervl$%#$!!!

Maar genoeg over mijn lichamelijke klachten, daar wordt geen mens vrolijker van.
Wat ik veel verkocht heb zijn gehaakte uiltjes (helaas geen foto's van gemaakt) kerstkaarten (ook geen foto's) en de kerstklokjes uit mijn vorige berichtje zijn allemaal verkocht.
En waar ik maar 1 van heb verkocht (en 20 van heb gemaakt) en waar ik zelf dolenthousiast over ben en had verwacht er meer te verkopen (ik ben duidelijk niet helderziend) zijn deze leuke wikkelarmbanden:


Te duur? Armbanden zijn niet in meer?
Ik heb geen idee. Ik probeer het nu via Etsy en anders heb ik zelf bij elke outfit een bijpassende armband;)

Nog een paar close- ups:




                               Deze is verkocht - This one is sold.

Available in My Shop!

Groeten van een inmiddels weer 'normaal' functionerende

Monique

3 opmerkingen:

Adorned From Above zei

I love your bracelets. I have a link party called Wednesdays Adorned From Above Blog Hop and would love to have you share this with everyone. Here is the link to the party.
http://www.adornedfromabove.com/2012/11/washi-tape-idea-book-and-wednesdays.html
Debi @ Adorned From Above

Adorned From Above zei

Thanks so much for sharing at Wednesday's Adorned From Above Blog Hop. This weeks party is live. I hope to see you there.
http://www.adornedfromabove.com/2012/12/fabric-covered-can-pen-and-pencil.html
Debi, Joye and Myrna (The Busy Bee's)

Mel@Mellywood's Mansion zei

Such gorgeous bracelets, so festive, huge fan of the wrap bracelet!