woensdag 30 november 2011

Building houses from scraps!

Een huisjesquilt heeft op mij altijd al een grote aantrekkingskracht gehad, maar verder dan ideeen ben ik nog niet gekomen. Maar daar gaat nu verandering in komen! Nou ja nu, in 2012 dan;). Op de site van Jeanneke staat een heel schattig huisjesquiltje, met huisjes van 7,5 x 7,5 cm. Haar plan is om in 2012 elke dag een huisje te maken zodat ze aan het eind van het jaar een quilt van 366 huisjes heeft. En het leuke is, iedereen die het ook leuk lijkt, kan meedoen en dan elke week de vorderingen laten zien op een speciaal hiervoor opgericht blog! Dit is um: Building houses from scraps.
Ik heb me al opgegeven en duik zo mijn lapjesvoorraad in ;)).


Als je op het huisje rechtsboven op mijn blog klikt dan ga je naar het bewuste blog.
(De link plakken onder bovenstaand huisje kreeg ik niet voor elkaar).
Om me zelf alvast in te dekken, ik ga er denk ik 1 per week maken.

Geen opmerkingen: