zaterdag 29 oktober 2011

Crocheted Flower Garland

Ik was laatst met 4 bolletjes katoen in de weer. Hoeveel combinaties zijn er mogelijk met 4 bollen en 3 kleurtjes per bloem. Kansberekening was niet mijn favoriete onderdeel van de wiskunde, dus ik moet je het juiste antwoord schuldig blijven. Maar na 12 verschillende bloemen te hebben gehaakt vond ik het wel mooi geweest en heb ik ze aan een lang gehaakt koord geregen.. en zie daar.. mijn eerste gehaakte slinger!




Staat inmiddels in My Etsy Shop!

4 opmerkingen:

hooksandyarns zei

Very pretty - nice and Spring-y. :)

very merry vintage style zei

So beautiful! Thanks for linking up to Share the Love Wednesday!
Mary

Melanie @ bear rabbit bear zei

Lovely! Thanks for linking to Things I've Done Thursday.

Melanie
bearrabbitbear.blogspot.com

Trish - Mom On Timeout zei

Beautiful! Bringing the outdoors inside :) Thanks so much for sharing at Taking A Timeout Thursday. I can't wait to see what you share this week.

--Trish @ Mom On Timeout
http://www.MomOnTimeout.com