donderdag 29 september 2011

Nieuw Bloglayout!

Geen idee of het iemand opgevallen is, maar mijn bloglayout heeft vandaag vele versies gehad.
Na de nodige uurtjes ouwehoeren, ben ik dan eindelijk tevreden met mijn bloglayout en voorlopig blijft ie zoals ie nu is.
Ik werd er niet goed van dat de foto achter de titel niet in het midden van het scherm te krijgen was. Ik heb nu een ander sjabloon genomen en opeens was er van alles aan te passen. Ik begrijp er geen moer van, maar dat maakt me eigenlijk ook niets uit, ik heb het nu zoals ik het hebben wil. Een eigen foto als achtergrond maakt het geheel nog origineler en persoonlijk vind ik zelf.
Tja, wat voor foto zal ik hier eens bij plaatsen....?

Iets leuks uit mijn winkeltje (dat nog niet op mijn blog heeft gestaan) dan maar?




Of deze?


Het wordt deze ;)




1 opmerking:

Andina zei

Leuk gedaan hoor, je blog ziet er heel gezellig uit!

Groetjes,
Andina