woensdag 27 juli 2011

Gehaakt hexagonnen dekentje, crocheted blanket

Een aantal zomers lang ben ik aan het hexagonnetjes haken geweest, omdat het zo'n lekker werkje voor buiten in de zon is. Het zijn de hexagonnetjes van attic24. Afgelopen winter had ik dringend behoefte aan iets vrolijks en fleurigs en heb ik mijn hexagonnen dekentje aangemaakt. Ik ben zelf helemaal weg van de rand.







Mijn excuses voor de grote hoeveelheid foto's van één en hetzelfde ding, maar ik ben er gewoon onwijs trots op!

9 opmerkingen:

priscilla zei

beautiful !!

Susana zei

Preciosa la manta de hexágonos, yo tengo que terminar la mía, espero que sea pronto, cuando acabe el verano. Un saludo.
Susana.

susie zei

Hoi Monique G. Zeer mooie blog heb jij.
PRACHTIG dekentje !!
Daar mag je zeker trots op zijn !
En het is juist plezant om zoveel foto's te zien.
Niks mis mee, laat ze maar komen :)

Nog een fijn weekend verder !

HaakKamer7 zei

Wat een prachtig dekentje. Je hebt mijn stem gekregen op Annemarie's Breiblog. Groetjes, Liane

K @ Aurora Blythe zei

This blanket is amazing! I love the colors and the design. You are so talented!

linda zei

I love your blanket the colours are so bright and cheerful :)

Alhana zei

Beautiful colours for the blanket!

Unknown zei

BONITA ,BONITA,PRECIOSA.No me extraña que le hagas fotos,yo también soy de hacer fotos y cuando me gusta más fotos por todos los lados.UN BESAZO

Gladys Perfeito zei

Tem que ficar muito orgulhosa mesmo e tirar dezenas de fotos.
Parabéns, ficou linda!